Психо-педагогическа характеристика на подвижни игри
Автори:
Милена
Алексиева
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
258-
266
Резюме:
Подвижните игри със своето многообразие, достъпност, емоционалност и комплексно въздействие заемат основно място в учебните програми за задължителна подготовка по физическо възпитание. По тази причина и поради факта, че въпреки многообразието от подвижни и спортноподготвителни игри, в часовете по физическо възпитание и спорт често се наблюдава използването на определен набор от тях, предлагаме на вниманието на педагозите и на преподавателите три малко познати игри, с цел разнообразяване и повишаване емоционалността на занятията. Водейки се от очакваните резултати на ниво учебна програма и предвид анатомофизиологичните и морфо-функционалните особености на децата в тази възраст, смятаме, че са подходящи за ученици от II–V клас.
Ключови думи:
Изтегляне
4324 изтегляния от 3.7.2017 г.
Изтегляния по държави
France
(1)
/
Portugal
(1)
/
Netherlands
(2)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Greece
(7)
/
United Kingdom
(25)
/
Europe
(7)
/
United States
(184)
/
Germany
(54)
/
NA (3377)
/
Russian Federation
(5)
/
China
(7)
/
Bulgaria
(639)
/
Ireland
(4)
/
Denmark
(1)
/
Turkey
(3)
/
Ukraine
(6)