БИБЛИОТЕКА "ДИОГЕН"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Стратегия на продажбите


Автори:
Анатолий Асенов Стопанска академия „Д. А. Ценов“, гр. Свищов, България

Страници: 155-165
DOI: https://doi.org/10.54664/HQTS9196

Резюме:


Each organization operates in a particular market to make a profit. The company reports revenue in cases of sale of the goods or services produced. Sustainable business must be continuous and guaranteed by the sales lifecycle.This can help a business withstand the test of time, competitors, trends and market changes. Managers must be familiar with the business process and develop sales strategies and appropriate methods of action for the organization’s sales team.


Ключови думи:

management, strategy, marketing, organization’s sales

Изтегляне


536 изтегляния от 25.12.2019 г.
Изтегляния по държави
NA (482) / Bulgaria  (3) / China  (1) / France  (1) / Germany  (3) / Portugal  (1) / Russian Federation  (4) / Sweden  (3) / Ukraine  (5) / United Kingdom  (2) / United States  (31)