Медии и комуникации на 21. век
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО
Отваряне на меню
Начало
Изисквания към авторите
Етичeн кодекс
Рецензиране
Редакционна колегия
Броеве
Други списания
EN
Всички списания
Медии и комуникации на 21. век
(2024) Том
8
Брой
1
Медии и комуникации на 21. век
,
2024
/ Том
8
/ Брой
1
Статии
PDF
Съдържание. Тема на броя: Медии и технологии
DOI: https://doi.org/10.54664/JDEA3094
(изтегляния
35
от
17.12.2024 г.
)
PDF
Дигитално-технологични решения в спортното събитие „Tennis Gala“ по bTV ACTION
Мая
Василева
DOI: https://doi.org/10.54664/RYJZ8103
(изтегляния
27
от
17.12.2024 г.
)
PDF
Electronic Begging in Algeria: Persuasive Strategies and Emotional Manipulations Used by the Electronic Beggars. An Analytical Descriptive Study on the Facebook Group’s ‘Tahadou Tahabou, Algeria’
Henen
Oulhi
DOI: https://doi.org/10.54664/CTFH9075
(изтегляния
26
от
17.12.2024 г.
)
PDF
A Qualitative Study on the Applications of Artificial Neural Networks in the Banking Sector
Ali
Bentayeb
Aboubaker
Khoualed
Khayreddine
Bouzerb
DOI: https://doi.org/10.54664/SRLN6991
(изтегляния
40
от
17.12.2024 г.
)
PDF
Регулация в областта на ИИ, отнасяща се до работата на ПР специалистите
Евелина
Христова
DOI: https://doi.org/10.54664/EQHK8869
(изтегляния
26
от
17.12.2024 г.
)
PDF
Следва ли използването на генериран с AI текст за създаване на академични разработки да се приема за плагиатство?
Мария
Илиева
DOI: https://doi.org/10.54664/CFDI9350
(изтегляния
28
от
17.12.2024 г.
)
PDF
Авторите в броя
(изтегляния
35
от
17.12.2024 г.
)
PDF
Изисквания към авторите
(изтегляния
25
от
17.12.2024 г.
)
Последен брой
Том 8 брой 1
Всички броеве
Изберете брой
Том 8 брой 1
Том 7 брой 1
Том 6 брой 1
Том 5 брой 1
Том 4 брой 1
Том 3 брой 1
Том 2 брой 1
Том 1 брой 1
Най-четени
Медийният политически дискурс, или как корупцията на езика еволюира
(
1683
)
Апозитивните словосъчетания като средство за създаване на фалшиви новини
(
1584
)
Изграждане на политически имидж чрез предизборни новини и послания (Президентските избори 2016 г.)
(
1509
)
Брюкселски новоговор или популистко говорене в политиката и в медийното отразяване на политически събития
(
1336
)
13 актуални медийни бизнес модела в дигиталната епоха – поуките за България
(
1301
)
© Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" 2016 -
Сайт на университета