Ономастика и нейминг
Автори:
Йорданка
Захариева
Страници:
160-
174
DOI: https://doi.org/10.54664/CEWH4401
Резюме:
В текста се дискутира темата Ономастика и/или Нейминг в контекста на новите технологии през ХХІ век: информационно-комуникационни, маркетингови и бранд технологии, и се поставя въпросът доколко е целесъобразно да се отдели от традиционната ономастика направлението нейминг, при което името се конструира, и чрез него се създава езиков свят от конструирани имена в съответствие със света на конструираните образи.
Ключови думи:
ономастика, нейминг, съвременно състояние, българ- ски език, информационно-комуникационни технологии
Изтегляне
1067 изтегляния от 29.1.2019 г.
Изтегляния по държави
France
(27)
/
Portugal
(1)
/
Reunion
(1)
/
Cote D'Ivoire
(5)
/
Romania
(1)
/
United Kingdom
(7)
/
United States
(78)
/
Germany
(23)
/
NA (809)
/
Russian Federation
(6)
/
China
(5)
/
Sweden
(11)
/
Bulgaria
(45)
/
Uzbekistan
(1)
/
Turkey
(37)
/
Ukraine
(10)