СПИСАНИЕ "СОЦИАЛНО-ИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗИ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Предимства и недостатъци на онлайн каналите за комуникация в туристическия сектор


Автори:
Драгомира Петрова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Иван Иванов Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 81-85

Резюме:


In recent years we have witnessed the rise of web tools that allow Internet users to create and distribute multimedia information. These instruments – Web 2.0 technologies – applications can be viewed as tools of mass collaboration. The paper discusses the advantages and disadvantages of some of the online communication channels which are used in the tourism sector.


Ключови думи:

online communication, tourism, analysis of advantages and disadvantages

Изтегляне


934 изтегляния от 7.12.2016 г.
Изтегляния по държави
NA (587) / Bulgaria  (42) / Canada  (3) / China  (2) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (2) / France  (3) / Germany  (59) / Indonesia  (1) / Iran, Islamic Republic of  (1) / Italy  (2) / Kenya  (5) / Malaysia  (1) / Netherlands  (1) / Portugal  (1) / Russian Federation  (13) / Sweden  (1) / Turkey  (3) / Ukraine  (7) / United Kingdom  (46) / United States  (152) / Vietnam  (1)