СПИСАНИЕ "СОЦИАЛНО-ИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗИ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Средства за привличане на клиенти в новооткрит ресторант


Автори:
Гергана Иванова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Кристин Миленкова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 173-176

Резюме:


In this report we have presented strategies for attracting customers to a newly opened restaurant. The techniques may not work for every eating place because the clients are different and have various needs, preferences and interests. Therefore the desires of the clients must be identified. The selected means should have a good influence over the growth of the business.


Ключови думи:

restaurant, customers, attraction, means, clients

Изтегляне


2403 изтегляния от 30.11.2016 г.
Изтегляния по държави
NA (1068) / Austria  (2) / Bahrain  (1) / Bulgaria  (790) / China  (3) / Cote D'Ivoire  (1) / Czech Republic  (2) / Estonia  (1) / Europe  (38) / France  (2) / Germany  (74) / Greece  (9) / India  (1) / Indonesia  (2) / Ireland  (5) / Macedonia  (1) / Netherlands  (1) / Norway  (2) / Philippines  (1) / Poland  (2) / Portugal  (1) / Russian Federation  (23) / Saudi Arabia  (1) / Serbia  (1) / Spain  (15) / Sweden  (2) / Switzerland  (3) / Turkey  (1) / Ukraine  (7) / United Kingdom  (61) / United States  (281) / Vietnam  (1)