СПИСАНИЕ "СОЦИАЛНО-ИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗИ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Регионална интеграция на туристическите ресурси чрез маркетингови програми


Автори:
Бояна Боянова Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Пламен Лаков Висшето училище по агробизнес и развитие на регионите, гр. Пловдив, България
Светлана Ненчева Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 7-15

Резюме:


This article discusses regionalization schemes in international tourism exchange and possible directions for marketing research through marketing programs. The aim is to achieve an efficient absorption of the territorial tourism-recreational resources. The result of the survey will support the formation of new sites from the tourist infrastructure – functional tourist areas. Recommendations are proposed for improving the management of the tourist recreation area at the level of the subjects – national organizations and public institutions of national and local importance.


Ключови думи:

tourism, tourist infrastructure, marketing, recreational sphere

Изтегляне


1414 изтегляния от 17.7.2018 г.
Изтегляния по държави
NA (967) / Asia/Pacific Region  (1) / Australia  (1) / Bulgaria  (149) / China  (4) / Cote D'Ivoire  (1) / Europe  (2) / France  (4) / Germany  (54) / India  (10) / Malaysia  (1) / Portugal  (1) / Russian Federation  (14) / Senegal  (2) / Singapore  (2) / Turkey  (1) / Ukraine  (6) / United Arab Emirates  (1) / United Kingdom  (30) / United States  (163)