Регионална интеграция на туристическите ресурси чрез маркетингови програми
Автори:
Бояна
Боянова
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Пламен
Лаков
Висшето училище по агробизнес и развитие на регионите, гр. Пловдив, България
Светлана
Ненчева
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България
Страници:
7-
15
Резюме:
This article discusses regionalization schemes in international tourism exchange and possible directions for marketing research through marketing programs. The aim is to achieve an efficient absorption of the territorial tourism-recreational resources. The result of the survey will support the formation of new sites from the tourist infrastructure – functional tourist areas. Recommendations are proposed for improving the management of the tourist recreation area at the level of the subjects – national organizations and public institutions of national and local importance.
Ключови думи:
tourism, tourist infrastructure, marketing, recreational sphere
Изтегляне
1700 изтегляния от 17.7.2018 г.
Изтегляния по държави
NA (1253)
/
Asia/Pacific Region
(1)
/
Australia
(1)
/
Bulgaria
(149)
/
China
(4)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Europe
(2)
/
France
(4)
/
Germany
(54)
/
India
(10)
/
Malaysia
(1)
/
Portugal
(1)
/
Russian Federation
(14)
/
Senegal
(2)
/
Singapore
(2)
/
Turkey
(1)
/
Ukraine
(6)
/
United Arab Emirates
(1)
/
United Kingdom
(30)
/
United States
(163)