СПИСАНИЕ "СОЦИАЛНО-ИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗИ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Възможности на колективното пазаруване


Автори:
Здравка Колева Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“, България

Страници: 123-131

Резюме:



Ключови думи:

колективно пазаруване, реклама, интернет сайтове, отстъпки, ваучери

Изтегляне


1311 изтегляния от 3.5.2017 г.
Изтегляния по държави
France  (5) / Portugal  (1) / Netherlands  (4) / Cote D'Ivoire  (1) / United Kingdom  (44) / United States  (126) / Germany  (50) / NA (1032) / Russian Federation  (11) / China  (4) / Slovakia  (2) / Cyprus  (2) / Sweden  (2) / Tunisia  (3) / Bulgaria  (13) / Spain  (1) / Turkey  (3) / Italy  (2) / Ukraine  (5)