СПИСАНИЕ "СОЦИАЛНО-ИКОНОМИЧЕСКИ АНАЛИЗИ"
ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ" - УНИВЕРСИТЕТСКО ИЗДАТЕЛСТВО

Методика на комплексна оценка за анализ и оценяване на връзки с обществеността на „Български пощи“ ЕАД, в печата за 2004–2014 година


Автори:
Албена Трифонова-Щърбанова

Страници: 55-62

Резюме:


Обект на изследването са 611 публикации в печата, свързани с Български пощи” ЕАД за периода 2004 – 2014 г . Предмет на изследването е оценяването на Връзките с обществеността в печатните медии на „Български пощи”. В статията са използвани: методът на Контент анализ, интервю с експерти; метод на анкетни карти и метод на тегловно оценяване. Постигнатите резултати са: Разработване на методика за Комплексна оценка на Връзките с обществеността в „Български пощи“ ЕАД, в печата за периода 2004 – 2014г. и Анализ и оценяване на Връзките с обществеността на БП. Комплексната оценка за анализ на съдържанието на ПР публикациите на БП в печата дава, едно по-детайлно експертно, оценяване на ПР отдела, за десет годишен период. Използването на предложената методика за разработването на бъдещи ПР публикации от фирмата ще формира, по-стабилна и уверена комуникация с външните и вътрешни публики на БП, както и по-качествени прогнозни насоки за в бъдеще.


Ключови думи:


Изтегляне


947 изтегляния от 30.11.2016 г.
Изтегляния по държави
France  (2) / Portugal  (1) / Netherlands  (1) / Cote D'Ivoire  (1) / Greece  (1) / United Kingdom  (45) / Europe  (3) / United States  (135) / Germany  (54) / NA (602) / Russian Federation  (11) / China  (4) / Sweden  (2) / Bulgaria  (78) / Turkey  (3) / Ukraine  (4)