Методика на комплексна оценка за анализ и оценяване на връзки с обществеността на „Български пощи“ ЕАД, в печата за 2004–2014 година
Автори:
Албена
Трифонова-Щърбанова
Страници:
55-
62
Резюме:
Обект на изследването са 611 публикации в печата, свързани с Български пощи” ЕАД за периода 2004 – 2014 г . Предмет на изследването е оценяването на Връзките с обществеността в печатните медии на „Български пощи”. В статията са използвани: методът на Контент анализ, интервю с експерти; метод на анкетни карти и метод на тегловно оценяване. Постигнатите резултати са: Разработване на методика за Комплексна оценка на Връзките с обществеността в „Български пощи“ ЕАД, в печата за периода 2004 – 2014г. и Анализ и оценяване на Връзките с обществеността на БП. Комплексната оценка за анализ на съдържанието на ПР публикациите на БП в печата дава, едно по-детайлно експертно, оценяване на ПР отдела, за десет годишен период. Използването на предложената методика за разработването на бъдещи ПР публикации от фирмата ще формира, по-стабилна и уверена комуникация с външните и вътрешни публики на БП, както и по-качествени прогнозни насоки за в бъдеще.
Ключови думи:
Изтегляне
1034 изтегляния от 30.11.2016 г.
Изтегляния по държави
NA (689)
/
Bulgaria
(78)
/
China
(4)
/
Cote D'Ivoire
(1)
/
Europe
(3)
/
France
(2)
/
Germany
(54)
/
Greece
(1)
/
Netherlands
(1)
/
Portugal
(1)
/
Russian Federation
(11)
/
Sweden
(2)
/
Turkey
(3)
/
Ukraine
(4)
/
United Kingdom
(45)
/
United States
(135)